zondag 29 maart 2015

Verder gegaan met schilderen.

Er lag nog wat op mijn hobbykamer waar ik wel een deco laagje overheen kon schilderen. Het is ook zo leuk om te doen en ik heb gelijk weer even wat anders in mijn huis hangen en of staan. Hieronder een kleine impressie van waar ik nu mee bezig ben... en al hangt.


Nu heb ik er harten aan hangen, maar het zouden net zo goed iets anders kunnen zijn, o.a. sleutels.
Boven op mijn hobbykamer vond ik nog houten sleutelhangers. o.a. visjes.

    
 
En op dit moment ben ik bezig met een halve klomp. Ik weet niet of het lukt maar ik ben even lekker bezig.

                                     Nu nog in de grondverf.

Ook liggen er nog bloemhangers, deze moet ik eerst ontdoen van servetten. De lijm was op waterbasis, dus duimen of ik het eraf ga krijgen. Wordt vervolgd.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten