maandag 8 juli 2013

Nieuwe creatie...

Vandaag lekker in de tuin gezeten. Onlangs nieuwe spagetti kleuren ingeslagen en aan de gang gegaan.
Ik ben begonnen met een zpagetti tas te haken, is weer eens anders dan een sjaal/ketting. Maar net zo leuk om te doen. Vooral de finishing touch.  Deze tas is dus al een keer van uiterlijk veranderd. eerst een bloem gemaakt van zpagetti met daarop een zilveren bedel. Aan de bloem diverse kralen bevestigd. (zie foto hieronder)


 Helaas.... dit was het niet voor mij. Ik vond de tas te kinderachtig. Dus opzoek naar een andere versiering van de tas. Het is me gelukt. Het hart is geknipt uit tafelzeil en vastgemaakt met zpagetti draad.


                   Vind je de tas leuk? Heb je interesse? Of een workshop haken? 

                                                     Mail mij dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten