zondag 10 mei 2015

Nog een paar creaties

Nog een paar creaties voor de marktkraam. (zie vorige blog). Ik zoek en maak allerlei kleine projectjes die ik binnen een of twee dagen af kan krijgen. Dit om zoveel mogelijk mijn kraam te vullen met eigen gemaakte handwerk spullen.
Ik heb een heel programma in mijn gedachten. Het is zo fijn dat er straks weer een paar vrije (feest)dagen aankomen, zodat de naaimachine op tafel kan.
Gisteren Moederdag gevierd met ons gezinnetje, het was weer eens ouderwets gezellig.
 En ja...ik ben enorm verwend door ze met cadeautjes.

 
Het grote tweede mandala boek, wol, knoopjes en een haak boek. In het haakboek staan leuke  ideetjes voor de markt.
 
 
 
Hieronder een paar creaties die ik de afgelopen dagen heb gemaakt.

 
Roadtrip shawl



 
Kinderponcho (3 tot 5 jaar)

 .
baby poncho (3 tot 6 maanden)
 
 

2 opmerkingen:

  1. Eh... 'In de afgelopen dagen' gemaakt??
    Heb je wel geslapen??
    Super leuk en vrolijk, vooral de roadtrip vind ik gaaf.
    Je bent goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen