zondag 10 augustus 2014

Langzaam aan....

Na de operatie van mijn rechter hand is het langzaam aan weer wat oppakken, best wel een opgaaf. Want de valkuil is aanwezig......doorgaan terwijl ik eigenlijk moet stoppen. Maar toch...

Ik ben begonnen met decoupage lijm, decoupage papier (servet) en houten labels, knoopjes en poëzieplaatjes..




 Wat was het heerlijk om met iets bezig te zijn. Ontspanning, de wereld om je heen even vergeten en alleen maar met dit bezig zijn, ook al ging het soms niet zoals ik het wilde...maar zeg nou zelf het resultaat mag er wezen, toch?

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je weer iets kunt doen! Snel ook! Over een week of drie je linkerhand?
    Ik hoop dat je al merkt dat het geholpen heeft? Loop niet te hard van stapel hè...
    Wat een leuke sleutelhangers heb je gemaakt. Vooral het Japanse meisje vind ik schattig :-))

    BeantwoordenVerwijderen