maandag 11 november 2013

weekje Terschelling...

Heerlijk een weekje ertussen uit geweest met manlief. We komen  al wat jaartjes op Terschelling.En elke keer weer beleven we een fantastisch vakantie.
We zijn vandaag thuisgekomen met vele mooie foto's. En natuurlijk is er een tas  hobbyspullen mee gegaan, want zonder kan ik niet. Hoe bedoel je verslaafd????
Helaas niet iets afgekregen. Ik kwam katoen te kort,,,,dus morgen naar de handwerkwinkel.
Even geduld dus voor het eindresultaat.
Wat ik wel kan doen is een impressie geven van onze heerlijke vakantie.



       Ben je opzoek naar een heerlijk vakantie adres op Terschelling???
             Neem dan een kijkje op deze site, het is er fantastisch!!!.

                            http://www.tlogement.op-terschelling.nl/


2 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg~! wij zijn ook aan toe even tussen uit...prachtig ...ik hoorde dat terschelling heel mooi is...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Soraya,
      Ja, Terschelling is fantastisch. Wij komen er al bijna twintig jaar. Echt thuiskomen zoals ze dat zeggen, dus als ik je deze tip mag meegeven, neem een kijkje op de site.

      Verwijderen