donderdag 30 mei 2013

t-shirt sjaal

Via de site welke . nl kwam ik op het idee om deze sjaal zelf te maken. Deze sjaal is gemaakt zonder naald en draad. Benodigdheden: - 2 shirts - katoenen draad - schaar - centimeter Je knipt eerst de mouwen, en de zoom van het shirt af. Eventueel lange mouw gebruiken voor repen. Hierna knip je repen van 3 cm. Met deze repen ga je aan de gang, leg de juiste repen op elkaar, qua lengte.Dan ga je je fantasie gebruiken.Je kan knopen, vlechten, draaien etc. Ik heb bij deze sjaal twee kleuren bij elkaar gelegd en ben gaan vlechten. Bij elk uiteinden draai je een draadje erom heen en knoop je het af. Leg twee uiteinden van twee repen op elkaar en bindt dit af met een reep. Leg aan het einde een knoop en werk deze weg onder de reep.Je kan de ketting net zolang maken als je wilt. Ik heb het zo gemaakt dat ik de sjaal 4x om mijn hals kan doen. Succes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten