zondag 21 december 2014

Voorbij gevlogen....

Dit jaar is echt voorbij gevlogen...ik zit me te bedenken wat er allemaal gebeurd is in dit afgelopen jaar. Sowieso een hele blijde gebeurtenis onze kleinzoon Koen is geboren. En om in de positieve gebeurtenissen te blijven hebben mijn man en ik twee fantastische vakanties mogen beleven op Terschelling. (Voor en najaar). We zijn weer vele foto's rijker, waarvan hieronder een die ik wil delen..


 Recent zijn we terug gekomen, van tien heerlijke dagen Terschelling. Wat voor weer? Nou....wind, zon, regen, hagel en kou. Maar het was er o, zo heerlijk vertoeven. Zodra wij van de boot afkomen voelen we het als " thuis komen". Ooit weleens overwogen om er te gaan wonen, maar toch er vanaf gezien. Begeren is namelijk fijner dan het hebben van iets. Bang dat we "het mooie" niet meer zouden zien en het gauw gewoon gaan vinden. Dus houden we het (wanneer het zo uitkomt) op twee keer per jaar  "een badgast" te zijn op Terschelling.
Natuurlijk gaat er dan een boodschappentas met handwerk spullen mee, voor de avonden en echte regenachtige dagen. Deze reis een poncho gehaakt en een haarband gebreid. Het patroon van de poncho komt uit een wat ouder blad van Simply. En het patroon van de haarband is van Drops.

                              Ik heb van beiden al veel profijt gehad.



            Op dit moment ben ik iets aan het breien met een kabel.


                Sjaal of een col?  Ik weet het nog niet.......ook voor mij een ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten