donderdag 9 januari 2014

zonder naalden een sjaal breien?

Zonder naalden een sjaal breien? Ja,dat kan....op internet kwam ik het tegen en wel bij deze site
                    http://www.simplymaggie.com/how-to-arm-knit

Ik vond dit fantastisch, dus reden om het uit te proberen.
 De eerste paar keren heb ik het uit moeten halen, het patroon werd te onregelmatig, maar het is me gelukt.


         

                  Benodigdheden:   zpagetti kleur grijs en twee handen.
                             

4 opmerkingen:

  1. Gaaf! Trots op jou dat je al dit moois maakt! Kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben u blog tegengekomen via andere haaksters zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, leuk dat je mijn blog vaker wilt komen bezoeken, ik wens je veel kijk plezier!! Gr. Sandra

      Verwijderen