maandag 10 juni 2013

armband strengels...

Nadat de boodschappen binnen waren, heb ik lekker zitten freubelen  in de eetkamer. Buiten was het jammer genoeg te koud. Ik heb me laten inspireren door de website FAB. Daar zag ik zoveel leuks voorbij komen, dat mijn hoofd vol zit met nieuwe ideeën.

Dit was het begin... (zie foto). Ik wilde eerst glaskraaltjes erin verwerken, maar op een of andere manier lukte dit mij niet. Misschien komt dat nog wel.


 

Na wat heen en weer geschuif met materialen, is het dit armbandje geworden.



Vandaag ook nog visitekaartjes laten maken bij een drukwerk website. Als ik straks ergens kom kan ik een kaartje achterlaten. En hoop dan op zo'n manier meer mensen op mijn blog te krijgen, die het leuk vinden om mij te volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten